השירותים שלנו
נקודת המוצא והנחת העבודה הראשונית שלנו בסמארה מרקטינג, לפני כל תהליך עבודה ולכל לקוח הפועל בקרב החברה הערבית, היא שהאוכלוסייה הערבית בניגוד לסברה המקובלת, אינה בנויה כמקשה אחת. החברה הערבית רחוקה מאוד מהומוגניות ולמעשה היא הגוף המפולח וההטרוגני ביותר כיום בישראל.
בבואנו לבחון פרמטרים כמו: רמת השכלה, אחוז אקדמאים, אחוז תעסוקה, רמת השמרנות התרבותית, רמת הקרבה לדת, רמת הפתיחות וכו' נגלה הבדלים דרמטיים בין היישובים הערבים השונים. אפילו המבטא הערבי וחלק מאוצר המילים שונים בין יישוב ליישוב!
אם לדוגמה נדגום ונבחן 4 יישובים ערבים מהמשולש (טירה, כפר קרע, אום אל פאחם ובאקה אל גרביה) נגלה שבטירה וכפר קרע אחוז האבטלה נמוך יחסית ואחוז האקדמאים העוסקים במקצועות חופשיים גבוה ולעומת זאת באום אל פאחם ובבאקה אל גרביה המצב כמעט הפוך – אחוז האבטלה גבוהה ואחוז האקדמאים נמוך. חשוב לציין שההבדלים הללו מתקיימים למרות שהיישובים הללו כולם, נמצאים במרחק שאינו עולה על 30 דקות נסיעה אחד מן השני…
אם נשווה למשל את רמת השמרנות (פרמטר המשליך ישירות על קשת רחבה של התנהגויות צרכניות) בין טירה המודרנית, לבין באקה אל גרביה השמרנית, נגלה שוב, שבין שני היישובים הסמוכים הללו (בסה"כ 15 דקות נסיעה אחד מן השני)
מתקיימים פערים תרבותיים עצומים.
ניתן כמובן רק להסיק מכך, על ההבדלים העצומים המתקיימים בין יישובי הבדואים בדרום ליישובי המשולש המרוחקים זה מזה בצורה משמעותית.
בהתחשב בכל אלו, ברור שלא ניתן לבנות תכניות שיווק, תקשורת ופרסום אחידות לכל הישובים בבואנו לקדם מוצר/מותג/חברה כלשהי במגזר הערבי. סמארה מרקטינג מתמחה בתכנן חלוקת משאבים פרטנית לכל יישוב בצורה נבונה ואופטימלית, על מנת להבטיח תוצאות עסקיות מקסימליות.
למחלקת האסטרטגיה שלנו אג'נדה מובהקת המשפיעה רבות על קו הפעולה המרכזי של כל מחלקות המשרד מול הלקוחות השונים.
אנחנו לא מאמינים באסטרטגיה תקשורתית ג'נרית ואם לומר את האמת אין דבר שאנחנו פחות אוהבים ממותג או חברה שפועל בדיוק כמו שאר מתחריו בקטגוריה.
98% מהפרסומות והאסטרטגיות התקשורתיות כיום מייצרות דמיון וטשטוש בין המותגים במקום לייצר בידול וזהות אישית.
אנחנו מאמינים שבעולם רווי מתחרים במקום להתקוטט על נתח שוק עדיף ליצור בידול ולפעול באוקיאנוס כחול הגורם למתחרים להפוך ללא רלוואנטים.
מהחלקת הקריאיטיב של המשרד מונה שישה אנשי קריאייטיב מנוסים עם ניסיון מצטבר משותף של מעל 60 שנה. נבחרת הקריאייטיב בנויה מצוות מובחר של בעלי מקצוע מוכשרים המגיעים מדספלינות ורקעים אישיים שונים, המשלימים אחד את השני ומאפשרים למחלקה להעניק פתרונות קריאייטיב דסטרפטיביים, מגוונים והוליסטים בכל המדיות המסורתיות והדיגיטליות כאחד.
בשנים האחרונות בחרנו לשים דגש, להשקיע ולפתח את מחלקת הדיגיטל שלנו, מתוך תפיסה ברורה, שיש משמעות עמוקה למתן שירותים דיגיטליים מקצועיים, רחבים ונגישים ללקוח, תוך שימוש מינימלי בספקים חיצוניים.
המשרד מספק כיום inhouse קשת מקיפה של שירותי דיגיטל מתקדמים הכוללת:
בנייה, הקמה וניהול של עמודי פייסבוק טוויטר ואינסטאגראם, ייזום וניהול קמפיינים בכל המדיות החברתיות, בניית אסטרטגיית תוכן לפייסבוק, הקמת דפי פייסבוק, בניית גאנט תוכן ותכנית עבודה שנתית וחודשית לפעילות ברשתות חברתיות, P.P.C, , כתיבת תוכן שיווקי לרשתות החברתיות, יצירת פעילות שיווקית הכוללת נוכחות במדיה החברתית ועבודה מול מובילי דעה ברשתות החברתיות, ניתוח התוכן והנוכחות בעמודים באמצעות כלי ניתוח וסטטיסטיקות לרבות: .Facebook Insight, Google analitics קידום אורגני וממומן.
הצגת תכנים ע״י שימוש בכלים מתקדמים: . Instant Articles, Canvas, Live Video פרסום וקידום בפייסבוק ואינסטגרם. בחירת מטרת הקמפיין, Conversions, Lead Generation, Traffic, Brand Awareness, Engagement..Reach, video views, Sales טרגוט קהלים רלוונטים (Custom audience, Look alike audience) ומיקודם מדורג ע״פ משפך, וניקוי קהלים חופפים.
יצירת דפי נחיתה והטמעת פיקסל וקודי מעקב, עם מיקוד מטרות ההמרה והוספת פרמטרים ממוקדים להמרותConversion tracking, Optimized Conversion for event code שילוב מטרות שונות, פרסומות שונות בעיצובים ותכנים משתנים, עם קהלים שונים) בנוסף לפילוח מובייל דסקטופ( לשם יצירת גיוון ובניית ידע לאופטימזציה. אופטימזציה של הקמפיין ע״פ ניתוח צמוד, A/B Testing, Split Tests וביצוע שינויים בזמן אמת.
מצגות הן אחד הכלים המרכזיים להעברת מסרים, רתימת עובדים, לקוחות, משקיעים או כל אדם אחר בתוך או מחוץ לארגון. בסופו של יום, רובם המכריע של המהלכים הגדולים והמשמעותיים ביותר בחברות מסחריות, זכו לאישור או נפסלו, על סמך מצגות שהכריעו לחיוב או לשלילה. למרות כמויות המצגות העצומות הנכתבות מידי יום עבור המגזר העסקי בארץ ובעולם, רובן המכריע של המצגות מייגעות, עמוסות באינפורמציה ומעל לכל לא משכנעות את קהל היעד הצופה בהן.
תמהיל האנשים האינטרדיסציפלינרי הייחודי המתקיים בסמארה מרקטינג, מאפשר בנייה של מצגות חכמות ואפקטיביות להפליא, המתבססות על חשיבה ועבודה משותפת של אנשי האסטרטגיה, השיווק, העיצוב והסטוריטלינג של המשרד.
המשרד רואה ביח"צ חלק בלתי ניתן להפרדה מהפרסום ונותן שירותי יח"צ מלאים IN HOUSE . עבור חלק מלקוחות המשרד, סמארה מתפקד כמשרד היח"צ וזה השירות היחיד שהם צורכים ממנו. לקוחות אחרים דורשים סל שירותי תקשורת רחב יותר המשלב בתוכו גם את היח"צ כחלק בלתי נפרד מתמהיל השירותים.
העובדה ששירותי היח"צ ניתנים IN HOUSE מאפשרת לצוות המשרד לחשוב ולהוציא אל הפועל מהלכי תקשורת מורכבים ואפקטיביים בזמן קצר בלי לבזבז זמן יקר על תיאומים מיותרים עם משרד יח"צ חיצוני.
מחלקת היח"צ של המשרד פועלת בתיאום ובהלימה מלאים למחלקות האסטרטגיה, הקריאייטיב והמדיה של המשרד, עובדה המאפשרת מתן שירות הוליסטי, שלם ומקיף ללקוחות המשרד בכל היבטי התקשורת השיווקית והפרסומית.
אתר חברה מהווה את אחד מחלונות הראווה החשובים ביותר של כל חברה, ארגון ומותג ובנייה של אתר אפקטיבי הבנוי נכון על פי דרישות מנועי החיפוש של גוגל הוא אחד מאבני היסוד של כל גוף השואף להצליח ולהשאר רלוואנטי בעידן הרשתי.
המומחים של סמארה מרקטינג ילוו אתכם בכל תהליך בניית האתר החל משלב האיפיון בו יוגדרו פרמטרים כמו: מטרות ויכולות האתר, חווית המשתמש, הממשק והקונספט העיצובי ועד לרישום הדומיין, איחסון האתר וניהול האתר בפועל.
המשרד בקי ומומן בבניית כל סוגי האתרים לרבות אתרי תדמית, פורטלים, אתרים רספונסיביים, הקמת חנויות אינטרנטיות ואתרים בינלאומיים.
המשרד מעניק חבילות מיתוג (corporate identity) לכל סוגי העסקים במגוון חבילות מיתוג גמישות ומותאמות אישית.
שירותי המיתוג של סמארה מרקטינג כוללים בין היתר: עיצוב לוגואים, זיקוק שם, סיסמה/דסקריפטור, בניית שפת מותג מלאה בכל הפלטפרמות הדיגיטליות, בניית שפת מותג וגריד גרפי עבור כל מדיות האופליין, בניית טמפלטים למצגות חברה, עיצוב ניירת משרדית מלאה, עיצוב כל האלמנטים הגרפיים למיתוג החברה גם כלפי חוץ וגם-in house.
איימן סמארה נחשב לאחד מהיועצים הפוליטיים המנוסים, המקצועיים והמבוקשים ביותר בארץ עם מגוון לקוחות מכל קצוות הקשת הפוליטית בישראל.
המשרד בהנהגתו של איימן סמארה מעניק שירותי ייעוץ פוליטי בתחום המוניציפלי והארצי גם בתקופות הבחירות השונות וגם כשירות ליווי מתמשך לכל אורך השנה.
מחלקת המדיה של המשרד מבצעת רכש, פריסה וניהול של כל ערוצי המדיה המסורתיים וכל ערוצי המדיה הדיגיטלית בהיקפים שנתיים של מיליוני שקלים.
מחלקת ההפקה של המשרד מנהלת את כל הפקות המשרד לרבות אירועי קד"מ, כנסים, הפקות ווידאו, הפקות סטילס והפקות דפוס.
העידן המודרני מציף את כולנו בצונאמי מטורף של אינפורמציה, מסרים, ויזואלים ואייקונים בשלל של פלטפורמות המאפשרות לראשונה בהיסטוריה לאנושות כולה להפוך לגוף אחד ברמת התודעה שלו.
עומס האינפורמציה העצום הזה יוצר תחרות אדירה על ה- ATTENTION האנושי שהפך בעצם לזירה האמיתית של עולם השיווק התקשורת והפרסום החדש.
אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לנצח בזירה הזו היא להעביר את המסר של החברה/מוצר/מותג/שירות שלכם בפורמט של סיפור ייחודי, תמציתי וזכיר שיצליח לבלוט מעל ים המסרים האחרים. לאנשי הסטוריטלינג של סמארה יש ניסיון רב בהקמה וזיקוק של סיפורים ייחודיים שיסייעו לכם להעביר את תמציתה של החברה שלכם בכל ממשק אפשרי מול הלקוחות הפוטנציאלים החל מ"נאום המעלית" ועד למצגות משקיעים מורכבות.
השליטה המוחלטת של המשרד ויכולותיו הגבוהות בכל עולמות ה-online אינם באים בשום אופן על חשבון המדיות המסורתיות. בניגוד למשרדים רבים אחרים בהם הכניסה לדיגיטל וההתמחות בו דרדרה את הרמה בכל הקשור לפרסום באמצעות מודעות, שילוט חוצות, רדיו וטלוויזיה, סמארה מרקטינג ממשיך לייצר במקביל לקמפיינים הדיגיטליים שלו נוכחות בולטת ומוקפדת בכל המדיות המסורתיות.
מעבר לכך, גם כיום ב-2019 נותרו לא מעט סיטואציות שיווקיות בהן פתרונות הכוללים מדיות מסורתיות הרבה יותר אפקטיביים ונכונים מאשר הפניה האוטומטית לעולמות הדיגיטל. המשרד יודע להעניק ללקוחותיו את הפתרונות הטובים ביותר בכל אחד משני העולמות הללו.